නිලු මගේ බිරිඳ ගත්ත සැප Sinhala Wal Katha New

 නිලූ ගත්ත සැප



නිලුෂි - මගේ බිරිද

මගේ නම ජයන්ත.. හන්දියේ ති්‍රවිල් පදින එක තමයි මගේ රස්සාව.. මට අවුරුදු 32 යි.. මේ මම ඛෙදාගන්න යන්නේ මගේ ජීවිතේ මෙච්චර කල් තිබ්බ රහසක්... මම බැන්දේ අවුරුදු 27 දී.. මෙ වෙනකන් පවුල් ජීවිතේ කිසිම කරදරයක් තිබ්ඛේ නෑ.. මට අවුරුදු 5ක පිරිමි දරුවෙක් ඉන්නවා..

මේකේ කථා නායිකාව වෙන්නේ නිලුෂි.. එ කියන්නේ මගේ වයිෆ්.. මුලින්ම එයාගැන විස්තරයක් කියන්නම්.. එයාගේ හම නම් හරිම පැහැපත් තලඑළු පාටට වඩා පැහැදිලි සමක් තමයි එයාට තිබ්ඛේ.. පපුව 32 සයිස් එක.. ඒ තන් දෙකේ කිසිම ලපයක් වත් නෑ.. හරිම ලස්සනයි.. පිරිපුන්.. පස්සත් ඉතින් කියලා වැඩක් නෑ.. හැබැයි ගෑනි මටවත් පුකේ අරින්නනම් දුන්නේ නෑ.. එයා ඒකට බයයිලු.. රිදෙනවා වැඩි කියලා යාලුවෙක් කිවුවා කියලා තමයි මම එ කට අරින්න හදන හැම  වෙලාවෙම එයා කිවුවේ.. එයාට  මාර විදියට ෆිලින්ග්ස් තියෙනවා.. කොච්චර කළත් මදි..  අපේ පවුල් ජීවිතේ කියන්න තරම් වරදක් තිබ්ඛෙ නෑ එ වෙනකන්..

මේ කතාවේ ඉතුරු ටිික මෙතනින් බලන්න 👇👇👇👇👇👇 

මගේ වල් බිරිඳ නිලූ Wal kathawa

මෙතනින් බලන්න 👆👆👆👆👆👆👆


Katha New | Sinhala wal katha | Wal katha new | wal katha 2021 | සිංහල කතා | සිංහල වල් කතා | වල් කතා | වල් බිරිඳ 

Comments

  1. 0097470034121 රහස් අවංකව rakinna පුළුවන් ලස්සන නංගී babeak onea ...

    ReplyDelete
  2. Sex walata asa nangiyek call karanna 0763019682 honda sapak dennam

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

සැමියා නැති අතරේ Sinhala Wal Katha New

අම්මා නැති අතරේ Sinhala Wal Katha New